Merhaba canım anneler ben 55 gün önce sezaryenle doğum yaptım bir haftadan fazla kanamam devam etti sonra azalarak bitti ama bi hafta sonra hafif kanama gördüm bi anlık bişeydi sonra durdu bi hafta sonra yine aynısı oldu bu sekılde 4 defa tekrarlandı 40.günden sonra adet olursun dedıler olmadım var mı böyle olan doktora gitmeli miyim