Bu durumla karışlasan var mi daha öncesinde ?
bebegimin bezinde adet kanı gibi kan gördük bu sabah hemen idrar ultrason ve kan tahlili yapıldı bir şey çıkmadı. Mama sandalyesi veya yurutec tahriş etmiş olabilir dendi ama adet kanı gibiydi on bölgede yoğunlaşmış. Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu ?