Adasmomy Slm arkadaşlar bebeğim oturmak istiyor sürekli kendini kaldırmaya çalışıyor oturmayınca da sinirlenip ağlıyor daha çok erken değil mi nasıl atlatırım bu durumu başına gelen var mı?
laleninannesi Adasmomy benimkide çok erkenden heveslendi 3. Ayda dönmeye başladı 4. Ayda komple dönmeyi öğrendi dönünce tekrar dönmeyi yani 5. Ayda da doktoru artık destekli oturmaya başlana annesi dedi direnin oturtmayın çok küçük
Deletedmom245 Adasmomy her bebek farklıdır, olabilir. Ama tabi ki şuan oturur pozisyonda olması vs sakıncalı. Benim bebeğimde öyleydi biraz zor oluyor sinirlenip ağlıyordu falan ama geçiştirmeye çalışıyordum bir şekilde🤷🏻♀️