Esmademir canım ben günlük yapıyorum taze olsun diye. 4 tane incire yaklaşık 3,5-4 bardak su ekleyip ocağa kaynamaya bırakıyorum. İsteğe bağlı 1-2 tatlı kaşığı da şeker koyabilirsin.Bi 15-20 dk kaynatıyorum kısık ateşte. Soğuyunca 1 bardak sabah, 1 bardak da akşam içiyorum. İçinde kaynayan incirlerini de tüketebilirsin.