Beril-Beren İkizlerim var 2 yasına girecekler ce ben alıştırma kilodu almayı dusunuyorum memnun kalan oldumu veya cok gereksız birşeymi arkadaslar kullandıysanız hangi marka kullandınız onerilerinizi bekliyorum
Alinadefne Bn ogluma normal standtar bişy almiştim ıyı oluyo çiş gelınce bazen kacırıyodu mesela. Zorlanmadım bn yani ozmnlar.
Beril-Beren Alinadefne tşk ederim yorumunuz için. Birşey merak ediyorum. Acaba çişini yaptıktan sonra sızdırma fln oluyor mu
Alinadefne https://ty.gl/crwycljf bunuda kullandım bn buda ıyıydı fena degıldı ya zaten surekli bakacaskın gece bıle ıkı saatte bır bakacaksın sbaha kadar elbet sızar yanii mantıken🙃