Merhaba 🥰
2 ay 12 günlük oğlum , kafa şeklinde sol taraf normal fakat sağ taraf biraz cikik duruyor yani sağ tarafinda yatiriyoruzki duzelsin diye öyle söyleyeyim .
Ama bu gecermi yani baş seklinin oturması ne zamana kadar devam ediyor .
Birde yüzüstü egzersizleri yaptirmak istiyorum bebegime ama 4 dk felan durabiliyo suan anca sonra mizmizlaniyo , önüne oyuncakmi koymam gerekir acaba , yada böyle böylemi alisacak .
Cevaplarsaniz cok sevinirim💓
Simdiden teşekkr ederm🌸🙏🏼