Canım benim kızım hala yaşıyor, 3 aydır geçmedi yapışıklık. Doktorumuz aslında yapısal olarak bir şey olmayacağını, zamanla açılacağını söyledi ama tek sıkıntı, yapışık olduğu süre zarfında biraz daha kolay mikrop kapma olasılığı olur dedi. Bir merhem verdi tğm İstanbul’da sormadığımız ecza deposu kalmadı merhemi bulamadık, tekrar doktora sorduk ne yapacağız diye. zeytinyağı sürebilirsiniz, hafif masaj yapın dedi doktor ama o da hem kızın vajinasını kızarttı hem de çocuk altı her açıldığında ağlar oldu artık mıncıklanma kaygısından. Sonra araya korona girdi, sonuç: aylardır yapışın vajina 🤣 Hiçbir şey olduğu yok kızım öyle hayatına devam ediyor :) cuma doktora götürdük kontrole, yine “masaj yapabilirsiniz” dedi :)