Kızlar iyi akşamlar bebeğim 7 ay üç günlük bi haftadır kakasını çok az yapıyordu ve çok katıydı ama hergün az da olsa yapıyordu geceleri çok ağlayıp sabaha kadar uyumuyordu dörde kadar filan bugün acaba pişik mi oldu diye poposunu açtım kakasını çıkarmaya çalışırken poposu da kanıyor çok zorladığı için doktora götürdüm acile duphalac diye bi şurup verdi ama pek etki etmedi yine kaka yapmaya çalışıyor ve çok ağlıyor sizin başınıza geldi mi ne önerirsiniz bu arada bi çay kaşığı da zeytinyağı verdim ve poposunu da yağladım ama hala çok zorlanıyor ve ağlıyor