Sum87 12 aylık olduk artık kendi odasında yatagında rahat yatsın diyorum ama asla orda yatmıyor kıyameti kopartıyor nasıl olucak böyle nasıl alıştırcam anneme filan gittik orda da uyumadı illa yatagını istiyor bu ne zaman düzelir 😬