Zeyyy Kızlar bugün kızım 6 aylık oldu doktora gittik iyi bi doktor dahaca sebze ve meyve verme mama yap 15 gün mama ver dedi pirinç unu aldım ama mama nasıl yapacağım arada sebze tadımlık da veririm de başka ne koyulur mamaya
habibe_omerasaf Zeyyy mama derken pirinç unumu dedi. Çok değişik şahsen ben doktorunuzun dediğine anlam veremedim yani sebze meyve veya yoğurtla başlanır bunlar pirinç unundan kat be kat daha iyidir. Ben yoğurtla başlamıstım
ilknurcelik Zeyyy bizde kaşık mamalarıyla ek gıdaya başladık doktor önerisiyle reflümüz ve gaz sorunumuz olduğu için 2 hafta kaşık mamasından sonra yavaş yavaş ek gıdaya geçtik.
ilknurcelik Zeyyy ama hazır kaşık maması kullandım hep şimdi de 1 öğün veriyorum aptamil 7 tahıllı ballı ve hipp yulaflı
Zeyyy habibe_omerasaf mama ver önce 2 hafta dedi alayim mi dedim kendinde yabilirsin dedi sonrada az az yoğurt ver dedi daha sonra yumurta sarısı verirsin ondan sonra basladiğerlerine dedi ben zaten öyle yapmam sebze tadmlarına baslarim da mama nasılyapacağız neyle
Zeyyy ilknurcelik mama hiç kullanmadım bilgim yok ya araştırmadım da bu mama meyve karışımları ile yapılan dimi
ilknurcelik Zeyyy bebeğimde 5,5 ay sadece anne sütü ile besledi ek gıdaya geçerken 350 grlık bebelac gold aldım ve aptamil ve hipp kaşık mamalarını. Fazlaca kilo aldırıyorlar ama günde en fazla 2 kez kullanılması lazım
Zeyyy ilknurcelik tamam bende bakarım bu ay çok az kilo almış normal dedi doktor zaten de 🙂 bu ek gıda süreci kafa karıştırıyo ne yedirsem falan diye insan tereddüt ediyi