Ciilem Merhaba kızlar hep oğlum çok gazlı neler yapmalyım sürekli ağlıyor vs postlar açıyordum kaç doktora gittim 3.4 .. hep aynı gaz. Ama bugün başka bir doktora gideyim dedim son çare bütün testler yapıldı baştan aşşağı ve oğlumun böbreklerinde kum çıktı daha 2 ay 20 günlük ve poposunun iç kısmı ödem yapmış şişmiş rahat gaz çıkarmıyor ve kaka tam boşalmıyor dedi doktor lütfen sizde böyle çok ağlama susma olmıyoesa bir çocuk cerrahına gözükün
Seda1706 Ciilem geçmiş olsun canım benim oğlumda çok ağlıyodu bişey çıkmadı çok şükür bizim doktorumuzda hemen ezberden gaz demeyelim tabiki çoğu bebeğin sorunu o ama birazda ona alışmışız dedi hemen öyle düşünüyoruz gerçekten doktora götürmek en iyisi