Deletedmom727207 Kızım sağ meme ucumun alt kısmında yarık oluşturdu. Lansinoh kullanıyorum ve sol memenden daha fazla emziriyorum 1 hafta oldu ama geçmedi. Nasıl geçebilir ve bu durum sütümü azaltır mı?
Gdkcc Deletedmom727207 benim daha dişi yokken mahvetti sanırım çıkınca emziremicem o zaman 🤦🏻♀️ Çiğniyor resmen
Aysktr Deletedmom727207 bende açtım öyle bir post aynı durumdayız kimse yazmadı ben saraçoğlu videosunu izleyip karabaş otu aldım sürekli pamukla pansuman yapıyorum yara kapatıyor. mastit olmamak için ara ara emziriyorum kapanmadı henüz emdiği için ama acımı büyük ölçüde azalttı bi kenarı kapandı en azından
yakupcan Deletedmom727207 Duygukara gümüş kapak tedavi için iyi olur ama çok acil durumda ne yapılır bilmiyorum. 5.5 aylık bebeğim 2 aydır bazen sıkıyor canım yanıyor. her seferinde sakince acıyor ısırmak yok vs diyorum gülmeden. emzirme danışmanı bir süre kenara koyun temasi kesin de dedi. ısırma miktarı artarsa onu da yapacağım. ama ısırmaya başlayınca anlıyorum ki dişleri kaşınıyor. bi bardağa süt sağıp içine temiz tülbent mendil koyup dolapta soğutuyorum. gün içinde böyle kaşındıkça veriyorum. memeyi daha az ısırıyor. yine de bitmedi ama rahatlattı
Buse_ Deletedmom727207 eczanede sanmıyorum benim kullandığım marka internetten satılıyor ama başka markalar e bebekte vardı
Buse_ Deletedmom727207 ve eğer googleden e bebek sitesine girerseniz çark çıkıyor indirim kuponu veriyor
Duygukara Bilen varsa bende şurda durayım aynı durumdayız aynı şekilde artık kopacak altı da yara etti diş yok ama hazırlık aşaması mıdır nedir😕
Deletedmom727207 Aysktr Emzirmeden önce siliyor musunuz bende izleyeyim videoyu o halde çok teşekkür ederim
Aysktr Deletedmom727207 hayır silmiyorum diğer memeyi veriyorum çoğunlukla emdikten sonra yapıyorum emmediği zamanlar yapıyorum gece emiyor yara olan memeyi sonra gece bidaha yapıyorum mutlaka ise yarayacaktır sizde de geçmiş olsun cidden inanılmaz acı veriyo ama çok rahatlıycaksınız meme ucu yarasıı için kür saraçoğlu yazın direk cıkıyo zahide yetiş ile olan videosu
Basakasaff Deletedmom727207 benim oğlum henüz 3 atlık daha öyle olmadık kendi sütünüz en iyi ilaçmış öyle yazıyordu sütünüzü sürüp kuru tutmaya çalışın eczaneden silikon uçlar çar göğsünüze tskın kıyafetiniz değmesin ve kuru kalsın inşallah gecer🌺🙏