Merhaba arkadaşlar 6 aylık bebeğim 5 gün önce bazadan sırt üstü düştü başta uyutmadım çok Fazla da ağlamadı sürekli gözetim altında tuttum çok şükür hiç birşey yoktu ama bugün aşırı huysuz sürekli ağlıyor sanki bi yeri ağrıyor gibi çığlık çığlığa bu arada diş sorunumuz da var sizce düşmenin etkisi sonradan çıkar mı 5 gün oldu ama bugün huzursuzluğu ondan olabilir mi ?