Hasand yutkunmalari takip et canım birde gazi çoksa ememez cis kaka yapamamasi ondandir.Kilo alımı iyiyse dert etme he birde bizim hep kaka sorunumuz oldu 40 günden sonra doktor karnı çok gergin değil se genel durumu sürekli ağlamaklı değilse sorun yok demişti sen rahatlamak için gaz masajı yap olmasa Bile gazi sakinlesir.ben gazını cikarsam bile zorlanirdi doktor bebekte gaz bitmez ciksa bile hala vardır demisti😊 sen takip et canım eğer çok kötü olursa doktora bi goster başka bir sorunu varsa belki çıkar orda.