Elisa_mmm ya benimde iki aylık bebeğim şaka gibi ama dünden beri hep ağladı hep ya içi dışına çıktı çocuğumun doktoru aradım bugün yarım ölçek calpol verdim kendine geldi sonunda 🤦🏽♀️ Doktor sıcak olduğu için ince giydir dedi su kaybı olabilir 2 3 çay kaşığı su ver dedi mama da aldığı için çişinin kokup kokmadığını sordu gazı karnı doyuyor mu falan bide cildi mermer gibi mi falan dedi belki işinize yarar ama isterseniz sizde bi doktorunuzu arayın