esra0474 oğlum 11 aylık, a dan z ye hee şeyini ütülüyoruz.
Amaa hamileliğim riskli olduğu için eşim ütüyü üstlenmişti, ya alıştı ya sevdi ya bana destek olmak için; hala %90 ütüyü o yapıyor ❤️ Nediren de ben.
bana kalsa, hem bebek bakıp hem iş-ütü yapmam gerekse 3. Aydan sonra düzgün asar, gömlek va kırışanlar dışında ütülemezdim.