
Anneler kızımın diş etleri böyle minicik dis patladı ama çok ateşi var 38 i geçiyor bazen doktorla sürekli iletişim halindeyiz calpol ve parol şurup kullaniyrm ama dussede uzun sürmüyor yine ateşi çıkıyor çok zormuş mahvoldu evladım neşeli olduğu günleri özledim kaç gün sürer bu durum yardımcı olun yani hafif dis patlamasina rağmen neden bu kadar ateş oluyor tam patlamadigindan mi anlayamadım