Aminedefnetunc Merhaba bebeğim bugün 4 ay aşılarını oldu aşıdan sonra sürekli ağlıyordu 5 saat sonra aşı vurulduğu yerde değil bacağının alt arka kısmında ve ayağında morarma ayrıca ayağında şişlik ortaya çıktı başına gelen anneler varmı teşekkürler
Deletedmom245 Aminedefnetunc başıma gelmedi ama bir doktora götürseniz iyi olur morarma ve şişlik ciddi birşey olabilir, üstte kalsın bilgisi olan olursa yazar umarım geçmiş olsun
Aminedefnetunc Deletedmom245 teşekkür ederim şu an geçti morluk ve kızarması ama yinede korktuk aklımızda soru işareti kaldı