Hacerr doktora bi gösterin mantar üremiş olabilir. Birde pişğe direk zeytin yağı sürülmezmiş, asidik olduğu için daha çok tahriş ediyormuş. mustela pişik kremi çok iyi hem pişiği tedavi ediyor hem önlüyor. Pişik geçtikten sonrada kaynamış soğumuş suyla ıslattığınız pamukla silin poposunu. Islak mendil de pişik yapıyor. Kakasını yaptığında hemen yıkayın kaka ile temasta hemen pişik yapıyor.