Mhtpsrkn ne düşünüyosunuz hanımlar kullNıyorum yeni başladım ama tereddütteyim oğlum da sevdi baya içiyo
BesteArya Mhtpsrkn Icerigi temiz bir mama değil bir ara toplatiliyordu bu sebepten demek hala varmis. Ben onermem daha temiz icerikli muadilleri var
Deniziincani Mhtpsrkn doktorumz tawsiye etmiyorm demişti biz sma kullanıyoruz doktor tawsiyesyle daha once Aptamil kullandik kabızlık yaotgi için bu mamaya basladk fikir olsun diye yaziyorm keyifli günler 🙋
Deniziincani Mhtpsrkn rica ederim. İnsan ewladi için en iyisini düşünüyor istiyor. Hayırlı ewlatlar olsunlar 🙋
Skrn124 Ben kullanıyorum 3 numaradayım bı sorun olmadı, komşum 2 cocuhunada onu kullanmış gayette saglıklıklar
Mhtpsrkn Skrn124 kötü yorumlar çoğunlukta canım soğudum bilmiyorum ya şu an devam ediyorum ama içime hiç sinmiyor yarın başka aldırcam eşime
Snglkrdmn Mhtpsrkn ben mama olarak aptamil ama kaşık mama olarak da aptamil kullanıyordum o markayı ilk defa aldım tadı güzel Gibi
Fyzkcr Mhtpsrkn ben de ikidir kullanıyorum iyi gibi yani tadına da baktım hiç şekerli bir tadı yok o kadar yavan ki biz anlayamıypruzdur belki de şeker oranını