M1arafguler biz 2 ay 20 günlük olduk sürekli gaz sancısı gaz gaz derdik hiç uyku uyumazdım katıla katıla gece gündüz anca ağlardı tamam sancısı oluyordu ama çıkardıktan sonra da hiç durmuyordu en son sünnet ettirdik kireçleme olmuş pipisi bembeyaz tıkanmış kaç sefer doktora götürdük gaz deyip gönderdi meğerse yavrum çişini çok zor yapıyormuş pazar günü sünnet ettirdik çok şükür rahatladı kuzum bağıra bağıra ağlamaları kesildi nurse harveys, zinco, biogaia, metsil kullandım fayda etmedi sab simplex aldım o fauda ediyor gibi
1.