1 aylık bebeğim var. Silikon uçlarla emzirebiliyorum. Lansinoh uç çıkarıcı, enjektör, süt pompasıyla sağıp verme yöntemleri işe yaramadı. Birkaç saniye içinde, daha bebeğin ağzına götürürken meme ucu tekrar içeri kaçıyor. Niplette kullansam yine benzer sonuç mu alırım? Benzerini yaşayan oldu mu acaba?