merveasm Kızlar avy baby mi yoksa molfix mi hangisi sizce? Sleppy kullanıyordum asırı sızdırıyor ve lastikleri cok mahvetti oğlumu
Mucizem_0809 merveasm sleppy kullanıyorum molfixi eşim oğlum ameliyat olduğunda bulamadığı için almıştı hiç memnun kalmamıştım çişi çok kokutuyo
serebro Doğumdan önce 1 paket molfix almıştım. 1.5aylik oğlum var hicbir sıkıntı yaşamadım molfix kullanmaya devam ediyoruz. Evy baby hakkında bir bilgim yok.
Momelf merveasm ben evy baby kullandım 2 paket kadar ama bezi cok kalın geldi yani hemen şişiyordu suan sleepy kulot bez kullanıyorum cok memnun kaldım
Fatma_FLZ merveasm 4bucuk aylığız doğduğundan beri sleepy natural kullaniyorum iç lastiklerini kesiyorum Çok iz yapıyor sızdırma yaşamadım memnunuz Molfix pure soft kullandım denemelik beyaz paket çok memnun kaldım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi merveasm Evy baby tabiki beyaz paket. Ben kullanıyorum harika. Cildi kuru kalıyor, bez koku yapmıyor, lastikleri iz yapmıyor 12 sat altında kalıyor hiç tasırmadı. Ekonomik 🥰
minibebis Molfix kullanıyordum bende oğluma ama bence çok iz yapıyor ben de o yüzden sleppye geçtim sızdırma hepsinde yaşıyorum çok fazla bı anda yaptıysa her türlü taşıyor diğerini hiç bilmiyorum canım
Deniziincani merveasm ewy baby hiç kullnmadm Molfix iyiydi slepy külot bez lastikleri felaket skiyor cırtlı bezinden memnunum slpy kullnmasam Molfix tercih ederim 🙋