Melissakuzusu Kendimce yapıyorum bi şeyler. Hamilelikte de yaptım, doğumdan sonra da. Hele karantina zamanı 🤣 Sıkıldıkça eyeliner’ımı çektim, oğluşumla fotolar çekildim 🥰 Mümkünse her gün duş alıyorum. Kaş bıyık için artık gitmem kuaföre 🤣 Saçlarıma 15 günde bir yumurta ve zeytinyağı karışımı sürüyorum. Ya da Bepanthen Evigen karışımı. Oje desen doğumda doktorum sil dediği için sildim, Allah’tan yanıma aseton almıştım. 🤣 Doğumdan bir hafta sonra yine başladım sürmeye. Ojesiz çıplak hissediyorum kendimi 🙈 Öyle aşırı cilt bakımı vs yapan biri değilim ama her gün yüz yıkama jeliyle yüzümü yıkayıp nemlendiririm. Hiç pijama terlik modunda olmam evdeyken. Tayt üstüne her gün farklı bi tshirt giymek bile modumu yükseltir.