Saadetbelcim geçmiş olsun mastit olmuşsun ben henüz atlatamadım antibiyotik kullanıyorum genel cerrahi ye git damar yolundan verecekleri antibiyotik ve ağrı kesici çok yardımcı olacak ateşin çıkacak titreme nöbeti ve çok üşüme de gelebilir ve sakın sıcak kompres yapma aksine göğsünün koltuk altına yakın kısmına serin kolonya bebe yapı sür duşta masaj yap biriken sütü dağıt ben şuan 2 saatte bir sağım yapıyorum ve iltihap olduysa o göğüsten çıkan sütü verme çok geçmiş olsun tekrar bu arada benimde sol göğsümde