Esraogey Nasıl yapıyorsunuz bayanlar ? Giyince terliyoruz haliyle ve belli bir süreden sonra koku yapmaya başladı giyinmek içimden gelmiyor yıkayamıyoruz normal nemli bir bezle silmek de kokusunu gidermez siz nasıl yapıyorsunuz
hamzarzgr Esraogey elde yıkanıyor ben öyle yapıyorum geceden suya koyuyorum sabah çiteleyerek çıkarıyorum
Esraogey hamzarzgr deterjan kullanılmaması yazıyor bir de yıkanmaması gerektiği ? İşlevini kaybetmemiyor değil mi yıkayınca?
hamzarzgr Esraogey deterjan kullanılmıyor evet yumuşatıcıda ama benim talimatımda elde yıkanabilir yazıyor kim söyledi yıkanmaması gerektiğini ter sonuçta yıkanmadan nereye kadar kullanılabilirki
Esraogey hamzarzgr kullanma talimatında yazıyordu sanki ya aklımda öyle kalmış ben de o şekilde yapayım o zaman değilse giyemeyeceğim