Batununanasi Kizlar selam,geceleri ne giydiriyorsunuz? Uzun kolluyla terler kisa kolluyla üşür diye korkuyorum.Izmirdeyim.Bebisim 3.5 aylik
Rukiyemiran Batununanasi uzun kolu pjama giydiriyorum canım cam açık zaten terlemiyor ustunude örtüyorum ama acıyor sürekli üstünü kısa koluyla üşür diye giydiriyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Batununanasi incecik uzun kol uzun alt pijama ama incecik yazlık 😅 Onda bile terliyor. Biraz daha ısınsın kisakolla belki sadece zıbınla uyuturum 💁🏻♀️
Pinkbery Batununanasi bebeğüiniz kucuk. İnce uzun kollu pijama takımı tercih edebilirsiniz eviniz cok sıcaksa Ama bence kısa kollu riskli bende kızıma giydirmiyorum 20 aylık😀 bide üstünü cok açıyor diye. İnce tulumlar vardı e bebekte onlarda işinizi görür☺️
Kanginnn Benim bebegım 16 günlük çıtçıtlı badi ve tulum gıydırıyorum ne olur ne olmaz hasta olmasın dıye
1prens1prensesannesii Batununanasi yani değişiyor sıcağa göre bazen tek çıtçıtlı bady üzerini örtüyorum. Bazen alt pijama üst kısa kollu. Bazen uzun kollu alta birşey giydirmiuorun içten çıtçıtlı bady üzerini örtüyorum ama hep
BesteArya Batununanasi Kendim nasil rahat edip terleyip usumuyorsam ayni sekilde giydiriyorum 2 yaşına girecek fakat siz temkinli olursaniz daha iyi havalar yaniltici bebisiniz küçük Bir gun sonbahar birgün yazı yasiyoruz
demirboy Batununanasi bebeğiniz küçük benimki de 5 aylık çok incecik bir tulum aldım onu giydiriyorum siz de ince bir tulum giydirebilirsiniz