Deletedmom245 Umut_12345 Keşke yapmasaydım demiyorum. İyi ki yapmışım her yaşanılan iyi kötü bana bir ders diyorum hep🌸
MerveNurT Umut_12345 arada oluyor ama oda bizi biz yapıyor bi yerde ondan keşke demiyorum artık keşke deceğim şeyleri yapmıyorum ☺️ Herşeyden mutlu olmaya çalışıyorum öyle yapınca daha güzel oluyo
Umut_12345 Betul055 Tabikide yazılmaz meselâ ben keşke okuyabilseydim ve güzel bi mesleğim olup kendi ayaklarımın üzerinde durabilseydim diyorum
demirboy Umut_12345 evet. Keşke eşimin yaşadığı şehre hiç gelmeseydim… haysttaki en büyük pişmanlığım
Deletedmom276 Umut_12345 “hayatımda keşkelere yer yok çünkü sonu olmayan bir yol. Keşkelere yer vermiş olsaydım şu an olduğum ben olamazdım” diye düşünüyorum.