Ben sütümü sağıyorm ben mi beceremiyorm bilmiorm bebeğim sürekli emdiği için mi bilmem ama 30 cc falan anca çıkıyor 42 günlüğüz sıkınca süt geliyor bazen fışkırır gibi geliyor günde 2 3 defa bebeğim meme ile kavga ediyor bu yüzden süt yok diye bende mama veriyorm sma kullandım bu zamana kadar ama gaz yaptı sanırım bugün hipp aldık bakalım inş gaz problememiz olmaz… Kızlar sizce sütüm mü yetersiz ben mi sağamıyrm? Tok olsa neden bebeğim ağlasın kavga etsin meme ile… mama içerken o tepkiyi vermiyor gayet mutlu bende günde 2 defa veriyorm 60 70 cc falan bu aralar 90 cc içior anca doyuyur…