hilaliii Canım bugün benm bebeğimde aşı oldu hemşire ateş yapabilir ama sanmıyorum yaparsa eczaneden ateş düşürücü al dedi aldık calpol ama vermedim.Yaparsa önce anne usulü bez koyarım ateşi düşsün diye düşündüm işe yaramazsa veririm çok şükür ateşi olmadı.Sende verme birdaha bir kereden bir şey olmaz ama daha çok minikler alışmasınlar ilaca 😊