Blackwoman Kızlar Aydında Göz hastahanesine giden var mı? Bebegimin göz muayanesini daha yaptırmadım 3 aylık oldu, şaşılık da var boraz gidip memnun kalan var mı?
Birminikmer Blackwoman söke egemed hastanesine götürdüm ben 3 aylık kontrol için. Bayan bi doktor var ilgiliydi
Bhr28 Blackwoman annemin gittiği doktor iyi kendisi profesör zaten ama muayene ücreti şuan ne kadar bilmiyorum en son 200 tl idi büyük ihtimal artmıştır. Hastaneyi ararsanız daha detaylı Bilgi alabilirsiniz 😊
Deryammm Benim bebegimde 1 sene önce 6 aylikken gözünün beyaz yeri kızarmıştı o zaman götürmüştüm bayan bi doktordu memnun kaldım o zaman ücret 105 tl idi suan bilmiyorum