Ayberen Happybaby Her dişte sıkıntı çekermiş ama ilki kadar olmazmış canım duyduğuma göre hayırlısı bakalım
SedatDeryaGlm Aynen bizde öyleyiz şuan geceleri odasına alıştırdığı içi zorluk çekiyotum emzirirken uyuyakalıyorum salonda ☺️ Uyanıyorum yatağına birakıyorum sabaha karşı hele saat başı uyanıyor bende nedenini çözemedim 😓
Happybaby SedatDeryaGlm diş belirtisi de olabilir sizinde diş etinde kabarma salya huzursuzlukta var mı peki
Papatyam Happybaby kızım şu an 6 ay dokuz günlük. 5. Aydan beri bir buçuk taş çatlasa iki saatte bi kalkıyor.bir de işe gidiyorum artık o kadar zorlamıyorum ki😣😣😣