MinnakAsel Çiş ve kaka sayısı güzelse, kilo alımı iyiyse bebek doyuyordur. Bebeğiniz 1400 gr almış gayet güzel bir kg. İlk 3 ay için 500-1000gr alıyorsa doyduğunu gösterir. Ayrıca bebekler ilk 3 ay kendini anne karnında hissederlermiş ağlamaları çok çok normal. Gazı vardır , sana ihtiyacı vardır, kokunu istiyordur. Bebeğim 4 ayına yaklaştı bizde aynı dönemlerden geçtik 3 ayını doldurunca düzelmeye başladık derken şimdide atak dönemlerindeyiz. Her bebek farklı onu sakinleştirecek şeyleri deneyerek keşfedebilirsiniz ☺️