Marinedeniz Benim doktorum adım adım yeteri kadar beslicez kontrollü dedi, ve biz hep alıştırıp arttırıp gittik. 90 dayız şuan. Bebek çok kilo alınca da iyi olmuyor. Bebeğe gereksiz kilo yüklenmemeli. Zaten midesi ne kadar yani. Bazılarının bebeği doymayabilir. O onların bünyesi💡. Herkesinki farklı. Onlar öyle besliyor diye olmaz bu işler. Doktor danışılır o bakar yetiyor veya yetmiyor. Günde 3-4 çişli bezi ağırsa tamam yetiyor besleniyor demektir.