AslhanDivarc Merhaba anneler memenin tamamen boşaldığı nasıl anlaşılır? Bebeği emziriyorum bir süre sonra yutkunma sesi baya azalıyor.bebegi memeden çıkarttıktan sonra sıkıyorum hala süt geliyor. Boşalıyor mu tamamen anlayamıyorum
BBM AslhanDivarc canım bi emzirme danışmanının sayfasında memenin hiç bi zaman bomboş olmadığını ve sürekli emdikçe az da olsa geldiğini okumuştum. Sadece dediğin gibi önce baya dolu oluyo lık lık yutuyorlar sonra baya çeke çeke ağızda biriktirip yutuyorlar. Ben bazen bebeğim emerken göğsüme süt indiğini anlıyorum böyle hafif sızlıyor ve daha çok yutkunma sesi geliyor. Çeşme gibi düşün emdikçe akıyor Allahın izniyle 😊
ATC AslhanDivarc her sıktığında ve bebek emdiginde süt gelir ben şöyle anlıyorum fısalmış balon gibi oluyo😂 Az da olda her zaman içerde süt kalır
TalentedMom AslhanDivarc tamamen boşalmaz çünkü emzirme döneminde prolaktin hormonu sürekli süt üretir ben emzirdikten sonra göğsümün boşaldığını fark ediyorum
AslhanDivarc BBM ATC ya bu benim ikinci bebeğim 😁 ilkindede bi türlü anlayamadım çokta başarılı değildim emzirme konusunda. Yine anlayamıyorum. Şuan göğsüm balon gibi şiş değil zaten daha 3. Gün doğumun.o yüzden bi türlü diğerine geçsem mi devam mı etsem karar veremiyorum
BBM AslhanDivarc canım yeni doğum yaptıysan eğer 15 dk bi göğsünü emzir 15 dk diğer göğsünü emzir. Sütün daha iyi inmesini sağlar. Hem bebek daha çok süt emdiği için sarılık falan olmaz. Bide göğsün yumuşak olması süt yok anlamına gelmiyo ama ilk zamanlar şimdi senin güzelce inince çoğu zaman dolu olur.
ATC AslhanDivarc birini emzir eğer bebek aglıyorsa diğerine geç ama yok emmiyor sa hala süt var demektir
Duce28 AslhanDivarc Yaaa maşaAllah Allah bağışlasın uzun süredir göremiyordum sizi meğer bir daha Anne olmuşsunuz . Hayırlı uğurlu olsun , Allah analı babalı büyütsün inşaAllah 😊🤲
AslhanDivarc BBM çok şükür sarılık durumu yokmuş 170 gram vermiş doğum kilosundan. Doktor da bir bir emzir dedi. Ilk kızımı ikisinide emziriyordum zaten ahım şahım bir sütüm de yoktu. Inş. Bu kızımda düzgünce sütüm olur.
BBM AslhanDivarc valla canım en başta süt güzelce gelene kadar yani bi hafta falan 15 dk 15 dk emzir diyorlar. Sütün tamamen gelince tek meme tek meme git ben öyle yapmıştım. Bebeğini gözlemle atıyorum 20 dk emdi bi memeni hala emmek istiyo diğerine geç ordaki sütü de emsin.
AslhanDivarc BBM ya istiyor ama aktif emmiyor uyurken ağzında tutmak istiyor o yüzden kestiremiyorum 😁
AslhanDivarc Duce28 saolun teşekkür ederim aynen öyle hamilelikti bide çocuk olunca bayadır giremiyordum😊
BBM AslhanDivarc doyuyordur canım ya sıktığımda süt geliyor diyosun yetiyordur zaten yenidogan midesi ne kadarcık 😊 sen yinede ikisinide emzir bol bol