RavenC doktorum şunu söyledi boyadaki zararlı olan maddeler deriden kana kandan da süte geçip sütün miktarını ve kalitesini düşürür. Aynı zamanda boya sonrası o koku hemen saçtan vücuttan gitmez haliyle bebeğe solunum yoluyla gider
İlk 6 ay genellikle anne bebek sürekli dipdibe yapışık halde olduğundan dolayı ben önermiyorum
6 aydan sonra ek gıda da aldığı için zararı yine var ama seviye olarak düşer demişti.