KeremAnnesi
Arkadaşlar bebeğim doğduğundan bu yana hep geç uyuyor gece en erken 1 2. Ve arttık çok bunaldım. Kendime zaman bulamıyorum. Kendimi de kenara bıraktım çocuk için erken uyumak büyümesi için çok önemli. Denemediğim şey kalmadı. Erken kaldırdım. Akşam uyutmadım. Bana mısın demıyor. Dün gece 10 dan 2 ye kadar salladım. Bir ara uyudu yine uyandı. Deliksiz uyumuyor. 2 oluncaya çok sasırtıcı ama bir anda uykuya geçıyor. Kafayı yemek üzereyim. Benim yaşadıklarımı yaşayan var mı? Ve yaşayıp sonradan düzene sokabilen. Önerilerinizi beklıyorum..