HR54 benimki çok kötüydü. Doktor sorun olmaz demişti ama enfeksiyon yapmış ve tüm kanıma karışmıştı. %90 sarılık çıkmıştı kanımda. Acilen yatış yapıldı. Üç gün boyunca bir yudum su içmedim sürekli serum takıldı. 25 şişeydi yanlış hatırlamıyorsam. Enfeksiyon temizlenince hemen ameliyat günü verildi. Öncelikle anestezi doktoru size test yapıyor sorular soruyor. Sonra da sabah gidip yatış yapıyorsunuz. Ortalama 45 dakika sürüyor ameliyat. Benimki nedense 1,5 saat sürdü. Ameliyat masasında uyandırılıyorsunuz ve odanıza çıkartılıyorsunuz. Belirli bir saat sonra yürümeye yemek yemeye başlıyorsunuz. Diğer gün sabah taburcu oluyorsunuz herhangi bir sorun yoksa. Ben direkt ayaklandım. Tek problemim ameliyathanede üşüdüğüm için tutulan omuzlarımdı. Ameliyat yerimle ilgili hiç sorun yaşamadım çok şükür hiçte zorlamadı beni. Ertelemeyin bir an önce olun ameliyatını. İnanın çektiğinize değmez. Ben çok çektim çünkü