Yigitoglum_2 Bebeğim bugün 6 ay 6 günlük asi günü bütündü hemşire iyle yazmıştı asi takvimine . Ama esik aşırı yoğun olduğu için bugün gidemedik başka gün görürsem problem olur mu acaba…s
Aysekrmz Yigitoglum_2 sorun değil ki benim 2 aylık aşısını 3.aya sarktı çok önemli değil bire bir zamanı olması
GramPozitifBakteri Yigitoglum_2 6 buçuk aylıktı olduğunda 5 buçuk aylıktı rotanın ikinci dozu olmuştu 6.ayda da canlı aşı varmış iki canlı aşı arası bir ay olmalıymış diye gidememiştik verdiği tarihe..arayıp durumu anlatmıştım başka tarih vermişti bi sıkıntı olmuyor bildiğim kadarıyla
Birkoalaanasi Biz yarım saat geç gitsek arıyorlar. Bir sıkıntı olmaz inşallah bir an önce götürmeniz de fayda var 🥀
Birkoalaanasi Yigitoglum_2 tam 6 aylıkken oluyor 6 ay 6 günlük diyorsunuz zaten bir hafta geçmiş sanırım.