Meltemoyku Aybukebuyuyor gazi vardır canım benim bebeğim gazlıkakasini yaparken cok ıkınıyor ve gec yapiyor ayrica sesli oluyorsa ve fışkırır gibiyse gazdandir
PrensesAlin Aybukebuyuyor bebeğiniz ne kadar benim bebeğim de 1 aylık ,3 gündür günde bir kez kaka yapıo ve çok zor yapıo ayrıca ishal sulu kakası baya endişeleniyorum 😒
aysedefnesmom Aybukebuyuyor cnm benim kizimda oyleydi merak etmeyin 3.ayimizi bitirdik ne gaz kaldı ne kaka sorunumuz düzeldi şimdi günde bir yapıyor çok şükür 🙏
Balannesi Aybukebuyuyor Kabızlık sıkıntısı olması için kakasının zeytin çekirdeği gibi olması gerekiyor. Ikınması kızarması tamamen gaz sancısından. Dediğiniz gibi olan geciken kaka bebeğe sıkıntı vermeyen bir durum.
Aybukebuyuyor Balannesi teşekkür ederim. Evet YouTube da dinledim geciken kaka sıkıntı vermiyorsa sorun yok. Gazını halletmeye çalışacağız
Papatyam Aybukebuyuyor anne sütü alıyorsa bir hafta hatta on güne kadar normal. Kızım istisnasiz 5 günde bir yapardı