Aybarskomm Bebeğim doğduğundan beri prima kullanıyoruz ama yaklaşık 2 haftadır sürekli pisik oluyor bir suru krem denedik ise yaramıyor altuni su ve pamukla temizliyorum acaba bez parfümlü olduğu için yapıyor olabilirmi bebeğimin cildi biraz hassas
2019drnsu Aybarskomm olabilir her bez her bebeğe yaramaz değiştirin eğer geçerse bezden olduğu anlaşılır bence
Deletedmom245 Aybarskomm prima premiumun petekli dokusundan dolayı çişi ve dışkıyı çabuk emiyor bizi de pişik yaptı normal prima kullanmaya başladığımız da geçti. Eğer sizde onu kullanıyorsanız bir de değiştirerek deneyebilirsiniz😊
ElifAlmila Aybarskomm aynı şekilde bizimde sürekli düzelip tekrarlayan pişiği var prma premium care kullanıyorum bez değişikli hiç yapmadım kremler işe yaramazsa bez değiştiricem bende.