Kızlar merhaba kızım 1yaşında
.kendi küvetinde artık yıkayamıyorum suyla oynamaktan bütün suyu dışarı atıyo bende duş kabinde yıkamayı denedim ayakta denedim sabundan ayakları kayıyo minik tabure aldım onda da kendini kasıyo düşücek korkusundan bu sefer banyodan uzaklaşacak diye korkuyorum sizler nasıl yıkıyosunuz yada bana fikir verebilir misiniz nasıl yapabilirim düşüne düşüne bi hal oldum.yere de oturtmak istemiyorum sonuçta pis su oluyo ve bizde yıkanıyoruz ya içime sinmiyor