1Aybarsannesi Merhaba kızlar 👋🏻 1 haftadır cerazetta kullanıyorum, önceden sütümü sağdığımda 120-150 cc gelirdi, 2 gündür 60 cc yi göremiyorum. Cerazetta sütü azaltıyormu acaba 🤔
Deletedmom245 1Aybarsannesi Aslında emziren anneler için üretilmiş bir doğum kontrol hapı çok büyük bir oranla azaltacağını düşünmüyorum ama bilgim de yok kullanmadığım için kullanan anneler yazarlar üstte kalsın🌸
Hilerrr 1Aybarsannesi bende bir aya yakın kullanıyorum fakat böyle bir etki görmedim çok şükür maşallah diyeyim 🧿üstte kalsın inşAşlah çoğalır canım
Ayaz_alaz 1Aybarsannesi bende başlıcam canım ama tereddütteyim ama kullanan arkadaşlar süte zararı yok diyo adeti etkiliyomuş sadece bende doktoruma sordum süte zararı yok dedi
1Aybarsannesi Deletedmom245 evet canım. Prospektüsünde de süt üretimini ve kalitesini etkilemediği yazıyor. Belki de psikolojiktir.
Ssultannn Hilerrr merhaba bende başlıcam da sizde kanama yaptı mı acaba bazılarında lekelenme bitmiyormuş kararsız kaldım başlamakla ya bi yan etkisini gördünüz mü
1Aybarsannesi Ayaz_alaz adet olmadan başladım, etkisini bilmiyorum ama. Doktorum önerdi, sütü azaltacak olsa önermezdi diye düşünüyorum.
Hilerrr Ssultannn evet canım ilk önce yaptı doktorum bir gafta bıraktırıp yeri gün sonra geri başlattı şuam bir sorun yok şükür
Ayaz_alaz 1Aybarsannesi hap içince sütüm azaldımı diye düşündüysen pskolojikte olabilir belki sana aZaldı gibi geliyodur