Deletedmom334 Kızlar rota aşılarına baktım, farklı markalar farklı fiyatları var anlayamadım neye göre değişiyor hangisi daha iyi 🤷
Limonlusu Deletedmom334 piyasa da Rotarix ve rotateq olarak 2 aşı var. Rotarix 2 doz tanesi 315 TL. Genelde 3.ve 5. Aylarda uygulanıyor. %85 koruyuculuk oranı var. Rotateq 3 doz tanesi 210 TL. 3.4.ve5. Aylarda uygulanıyor. %90 koruyuculuk oranı var. Toplamda aynı fiyata denk geliyor. Karar vermek size kalmış 😊
Aybarsataa Biz bir hafta önce rotarix aldık doktorumuz yazdı.Fiyati 310 tl 😊2.ay karma aşıyla birlikte ağızdan yapılıyor 😊
Mm2101 Deletedmom334 İçerik olarak pek bi fark yok sadece 3 doz olan koruyuculuk açısından %10 daha fazla ve biri 2 doz diğeri 3 farkları bu🧚🏻♀️
Mm2101 Deletedmom334 Hayır bizde üç buçuk aylıkken yaptırdık. Rotarix di aşısı doktorumuz iki doz olduğu için üç buçuk ve beş buçuk aylıkken yapılabileceğini söyledi🌸☺️