TiryakiAnne Genel cerrahiye gidin derim 2 sefer üst üste tekrarladı ilkinde doğum doktoruma gittim ve sol göğsümde ceviz büyüklüğü kadar kitle haline geldi ikincisinde ise genel cerrahi doktoruma gittim antibiyotikle birlikte serum verildi ağrısı hafifledi azda olsa
Emzirirken de aynı anda mastit olan göğsümü 2 saatte bir sağıyorum.