Brna-34 Kızlar doğum yaptıktan sonra doğum parası alınıyor ya ilk çocuk için 300 tl e devletten bakıyorum ödeme aşamasın da yazıyor o ne demek ? Birde 200 tl alınıyormuş o nasıl alınıyor nereye başvuru yapılıyor bilen anneler yardımcı olursa sevinirim.
Sum87 Brna-34 e devlette benimde ödeme aşamasında yazıyordu sonra ptt ye gittim yatmış meğer çoktan e devlete geç düşüyormuş 🤷🏼♀️
1Egmen Brna-34 paranız yatmış, diğer ödenek için il SGK müdürlüğünden başvuru yapmıştı eşim. Doğum raporuyla gitmişti. Ayrıca çalışan anneyseniz işyeriniz SGK ya bildirimde bulunuyor, rapor ödeneği olarak alıyorsunuz
Brna-34 1Egmen eşimde gitti sgk’ya fakat benim sigortam istanbul kadiköyde göründüğü için kadıköye gitmeniz lazim demisler biz kocaelinde oturuyoruz