Oykuu_bebekk Bugün sağlık ocağını aradım şuan yapılıp yapılmaması belli değil dedi bizim gibi olanlar var mı
MihmininAnnesi Oykuu_bebekk benim kiziminda 18 ay aşısı vardı Mayıs 28 de aradım biz size haber vericez öncelikli olarak aşısı gecikenleri çağırıyoruz dediler. Bugün aradılar yarın için cagirdilar. Tam 10 buçuk ta burda olun dediler bekleme süresi olmasın diye
Oykuu_bebekk daiysdiuy alla alla kızım yarın tam 9 aylık bugün aradım Coranadan dolayı şuan çağırmıyoruz dedi enteresan
KYAG2509 9.ayda aşı takviminde aşı gözükmüyor ne aşısı bu?Özel aşı olarak biz menenjiti yaptırıcaz 9.ayda