Kızlar biz eve bir düğme işi aldık ama sirket malları calinmasin diye ise girmeden kaparto istiyomus neyse biz parasızlıktan girdik bu işe 5000 TL ve bütün mahalle girdi sonra adam aldı parayı vermiyo işi bize veren kadında tefeciye verdim alicaz fln diyo ama gecistiriyo herkesi yani dolandirilip polise giden varmı paramızı geri alabilirmiyiz işlem nasıl devam ediyo bilen varmı