Deletedmom310 Kızlar aklıma takılan bişey var şimdi ek.gidaya başlanırken genelde.yogurt.ile.baslaniyor.ama.inek sütü de bir yaşa kadar.önerilmiyor ek.gisaya geçmiş.olanlar.yogurdunuzu ne sütüyle.yaptiniz
Elvin08 Deletedmom310 inek sütüyle yaptım.İçmeleri önerilmiyo ya da belli bir oranda sütle karıştırılıp içiriliyo diye biliyorum.Mayalanınca süt farklılaşıyo probiyotik falan işin içine giriyo.
Yigitensarinannesii Deletedmom310 inek sütüyle tabiki 😂 süt mayalandigi için değerleri aynı olmuyor yoğurdu gönül rahatlyla verebilirsin. Ben 3 ay lik bebeğime parmağın ucuyla bile tattiriyorum
Eymeniko_ Deletedmom310 çünkü yoğurt fermentedir ve bebek tarafından daha kolay sindirilir. Ben pastorize günlük süt kullanıyorum.
Gamze_Defne Deletedmom310 İnek sütüyle canım .Direk olarak içirmek yasak ama yoğurt,peynir falan yaptığında bebeklere yedirilebiliyor🙃
Deletedmom310 SEREZ Elvin08 Yigitensarinannesii Eymeniko_ Gamze_Defne Çok sağolun kızlar teşekkür ederim 😊
Nillp Deletedmom310 süt ürünlerine alerjisi yoksa çok sağlıklı yoğurt eğer evde yoğurt ise tadına doyulmaz
mihrosum Deletedmom310 inek sutunu doktorumda onermıyor ama yogurt cok faydalı 2 yasına kadar yogurt yemeli sut ıcmesın dedi inek sutıyle yapıyorum yogurtu 💙