Bebeğim şimdi 15 Aylık, 12 aylıkken doktor kontrolü vardı ama virüsten dolayı gidemedik.Bugun de endokrin doktoruna randevumuz vardı kan tahlili boy kilo ölçümü yaptı. Kendi doktoruna gitmem gerekir mi hangi testleri yapıyorlarr 1 yaş kontrolünde ? Sizler götürdunuz mu